מתכננים לבנות משרד או לבנות עסק?

    לשכור משרדים חדשים שמצריכים שיפוץ משרדים מה עלי לעשות?

    כיצד בוחרים משרדים חדשים להשכרה?

    אם מצא חן בעיני משרדים אבל הם דורשים שיפוץ משרדים מה עלי לעשות?

    החלטתם להתחדש ולשכור משרדים לעסק / לחברה? שוק הנדל"ן בישראל מציע מגוון רחב של משרדים, חללי עבודה גדולים וקטנים אשר יכולים להתאים לכל סוגי העסקים, בעיר הגדולה ובפרפריה. השאלה היא, כיצד אנו בוחרים משרדים חדשים להשכרה, שיתאימו לנו כמו כפפה ליד? לפניכם מדריך ענייני עם כל התשובות.

    היכן ממוקמים המשרדים?

    אחד הפרמטרים הראשיים בבחירת משרד או משרדים להשכרה, הוא המיקום. המיקום משפיע במספר רבדים: מחיר השכירות, גובה המיסים, גישה לעובדים וללקוחות, גישה לצירי תנועה מרכזיים / תחנת רכבת, גישה לעסקי מזון ועוד.

    ישנם חברות ועסקים אשר אינם באים במגע פרונטלי מול לקוחות, ומיקום העסק פחות מהותי, ישנם עסקים אשר מחזיקים עשרות עובדים שעות רבות במהלך היום, וחשוב להם להיות ממוקמים באיזור עם גישה נוחה, בעל אפשרויות מזון מגוונות וכו'.

    בהתאם לאופי העסק, תוכלו לבחור בין מיקומים אופציונאליים שונים. משרד להשכרה בתל אביב  משרת ברוב המקרים עובדים ולקוחות עם צרכים שונים מאשר משרד להשכרה בפריפריה.

     האם המשרדים מותאמים לצרכיכם?

    לפעמים תגיעו לבדוק התאמה של משרד והוא יתאים לצרכים ולרצונות שלכם כמו כפפה ליד,

    אבל לעיתים הוא ימצא חן בעינכם אבל יידרש שיפוץ משרדים וביצוע התאמות בכדי שתוכלו לחתום חוזה ולקחת את המשרד.

    לתכנון המשרדים ועיצובם ישנה חשיבות רבה בבחירת המשרד. האם המשרדים מחולקים לחללי עבודה? האם מדובר בחלל אחד גדול אשר דורש תכנון פנימי של חלוקה? ואולי תעדיפו לשכור חלל אחד גדול ולתכנן אותו בהתאם לצרכים שלכם? בהחלט חשוב להתעכב על נושא זה ולבחור באפשרות אשר משרתת את העסק שלכם באופן המיטבי ביותר.

    מבחינת העיצוב, גם כאן אל תטעו לחשוב שמדובר בנושא זניח. העיצוב מייצר אווירה, והאווירה חשובה מאוד כשמדובר בעובדים שלכם. סביבת עבודה שעושה חשק לעבוד, עוזרת לייצר תפוקות טובות יותר. עובדים שחשים שמשקיעים בהם, אוהבים לבוא לעבודה, הרי זהו המקום בו הם נמצאים ברוב שעות היום.

    ברוב המקרים, תוכלו לבחור באחת משתי האפשרויות: משרדים מתוכננים ומעוצבים, או כאלו שנמצאים במצב "גולמי" והתכנון והעיצוב בידיכם. מצד אחד, חלל מוכן ומעוצב בהחלט חוסך מכם המון כאבי ראש, וכמובן עלויות רכישת ריהוט. מצד שני, האם המשרד המעוצב מתאים לצרכים שלכם ועונה על הדרישות שלכם? חשוב לבדוק נושא זה לעומק ולהיעזר באנשי המקצוע המוכשרים לכך.

    האם מוצעים שירותים נוספים במקום ההשכרה?

    מגדלי משרדים ובנייני משרדים רבים, מציעים שירותים נוספים מעבר לשכירות הנכס עצמו, כגון חנייה, שירותי ניקיון ועלותם, שירותי טיפול במעלית ועלותם, אבטחה וקבלה, טיפול בנוי וגינון, שימוש בחדר כושר / בריכה בבניין, ועוד. חשוב מאוד לבדוק אילו שירותים נוספים מוצעים במקום, האם הם כלולים במחיר ההשכרה, ובמידה ולא – מה תוספת התשלום החודשית או הרבעונית לשירותים אלו? אתם עשויים לגלות שבנוסף לשכירות החודשית, עליכם לשלם אלפי שקלים על שירותים אלו, ויש סיכוי טוב שזה מאוד מתאים לכם, אבל חשוב לדעת מראש ולהיערך לכך מבחינה תקציבית.

    מה גובה הארנונה ותשלומי חשמל ומים?

    ההוצאות על שכירות המשרד אינן מסתיימות בתשלום השכירות, חשוב לזכור כי חל עליכם גם תשלום ארנונה, ותשלום חשמל ומים. בכל עיר ואזור בעיר גובה הארנונה שונה, ויש לברר מה גובה הארנונה של הנכס אותו תרצו לשכור.

    מה הגובה הממוצע עבור שימוש בחשמל ובמים בנכס? יש לברר את ממוצע העלויות הללו לפני הבחירה בנכס מסוים.

    משרדים חדשים להשכרה – מעמד משמעותי לעסק

    אין ספק שלהיכנס למשרד חדש בבניין חדש ויוקרתי אחרי שעבר שיפוץ משרדים ובנייה מ-0 ממצב מעטפת עד לגמר מלא שהכל תוכנן ובוצע לפי הצרכים שלכם זו בהחלט מתנה!

    לאחר שבחנתם את הפרמטרים השונים, שיסייעו לכם להחליט איזה משרד/ים לשכור, חשוב לציין דבר נוסף, אחרון: המעבר למשרדים חדשים, או כניסה "פרש" למשרד חדש, היא מעמד משמעותי, לכן, לעובדים, ללקוחות. חשוב לקחת רגע, לעצור, ולשים בפרונט את הנושא הזה מכל הבחינות: לספר ללקוחות, לאפשר לעובדים להתאים לעצמם את סביבת העבודה ולהפוך אותם לשותפים לדבר, לספר לעובדים על כל האפשרויות שיש באיזור, ובקיצור – להתייחס במלוא המשמעות לתהליך.

    בהצלחה!

    היתרונות שלנו

    אחריות לכל החיים

    מחירים הוגנים ללקוח

    איכות גבוהה

    מתכננים לבנות משרד או לבנות עסק?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם



      השירותים שלנו נוספים

      שיווק אינטרנטי לעסקים שיווק אינטרנטי לעסקים
      דילוג לתוכן